معرفی جدیدترین مدل ماشین لباسشویی سامسونگ در CES 2018
تکنولوژی
نويسندگان

نسل جدید ماشین های لباسشویی سامسونگ، 35 درصد سریعتر از تمام ماشین های لباسشویی موجود است. مدل جدید لباسشویی WW6850N در CES 2018 از 9 تا 12 ژانویه 2018 به نمایش گذاشته می شود. امروزه بسیاری از مردم خواهان لوازم خانگی هستند که تکنولوژی های پیشرفته دنیا را با هم تلفیق کرده و زندگی را برای همگان راحت تر کنند. در واقعلباسشویی جدید سامسونگ که به تکنولوژی QuickDrive مجهز شده، جدیدترین مدللباسشویی سامسونگ در مقایسه با مدل های دیگر مانند activewash، ادواش، FlexWash  و خشک کن FlexDry است.

معرفی جدیدترین مدل ماشین لباسشویی سامسونگ با قابلیت های متفاوت در CES 2018

مقامات سامسونگ درباره این مدل جدید از ماشین های لباسشویی سامسونگ می گویند: مدل جدید لباسشویی سامسونگ به شما کمک می کند تا حجم زیادی از لباس های کثیف را با سرعت و کارایی بالایی بشویید. ما با استفاده از این تکنولوژی تلاش کردیم تا گزینه های بیشتری را در اختیار مشتریانمان قرار دهیم تا آنها بتوانند زمان آزاد بیشتری در اختیار داشته و این زمان را به کارهای دیگر اختصاص دهند.

معرفی جدیدترین مدل ماشین لباسشویی سامسونگ با قابلیت های متفاوت در CES 2018

سامسونگ در مدل جدید ماشین لباسشویی مجهز به تکنولوژی QuickDrive، از یک مخزن بزرگ اصلی و یک صفحه در قسمت پشتی استفاده کرده که به صورت مستقل از هم حرکت می کنند. این امر سبب بروز یک حالت پویا می شود و لباس ها را در چهار جهت به سمت بالا، پایین، جلو و عقب می چرخاند و کثیفی ها را با قدرت بالایی پاک می کند و در عین حال 35 درصد سریعتر از تمام مدل های ماشین لباسشویی موجود در بازار است.

معرفی جدیدترین مدل ماشین لباسشویی سامسونگ با قابلیت های متفاوت در CES 2018

مدل جدید لباسشویی سامسونگ با اکوسیستم اینترنت اشیای سامسونگ سازگاری دارد از طرفی تکنولوژی Laundry Recipe توصیه های اتوماتیکی را بر اساس رنگ، بافت لباس و.. در اختیار کاربر قرار میدهد. همچنین تکنولوژی Laundry Planner نیز به کاربر اجازه میدهد تا زمان به پایان رسیدن چرخه را مدیریت کرده و تنظیمات چرخه را بر اساس آن تنظیم کند. HomeCare Wizard، نیز عملکرد ماشین لباسشویی را ارزیابی می کند تا دستورالعمل هایی را برای نگهداری از آن ارائه کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تکنولژی و آدرس tknonew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آیا ازمطالب وبلاگ راضی هستین؟